Hej människooor!

Hej! Blev sugen på att starta en blogg igen så here we go. Har haft en underbar dag idag till att börja med!
Badade på eriksdals utebad med Michaela, Tove och Carl. Skithärligt men det blev kallt ganska snabbt.Sedan åt jag en snabb middag hos Markus innan jag åkte till Kungsan och mötte min underbara Jade. Vi fikade på Cafe 60 och sedan promenerade vi runt hela stan, stötte på en väldigt creepy kille och bara pratade massor. Vi kom hem hit ungefär vid halv ett och nu sitter jag forever alone i min soffa mitt i natten men det gör ingenting för jag och Gossip Girl har en väldigt nära relation och vi tänker inte släppa varandra för lite sömn.
Min bästa pappa fyller år idag föresten(klockan är över 12) GRATTIS! och Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0