Fredag den trettonde..

Tog lite bilder idag och jävlar vilket väder det har varit. Precis innan jag gick ut lös hela mitt rum upp av en blixt och sedan kom "dundret" som gjorde att alla vaser i vår lägenhet skakade. Så sjukt. Sedan blev det soligt och sedat åskade det igen. Hata Sveriges hormonväder.. Senare ikväll iallafall ska jag och min kära vän på fezt men jag kommer uppdatera innan dess! Puss
 
Har också insett idag att jag inte ska skaffa barn innan jag verkligen upplevt/gjort allting jag vill göra i livet. De ser jättesöta ut och man vill bara köpa en och ta med hem, men bakom de söta leendet och de små majständerna finns ett odjur som skriker så fort man inte slavar för dem. Haha åh vad oseriöst, hoppas ni förstår sarkasmen bakom mina ord. Älskar syrrans ungar. See you lateeeer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0