Godnatt/Godmorgon..

Har inte somnat än och klockan är halv åtta på morgonen. Vad är det för fel på mig?
Hatar att vända på dygnet sådär, mår inte bra av det.

Igår kväll så var jag med Markus E, William, Emil och Maja en liten stund innan jag åkte hem
och "sov" hemma. Har kollat på Gossip Girl och gjort ingenting hela natten. Gulliga pappa kom nyss in med frukost till mig. Han kom hem inatt från Barcelona och nu åker han igen och då ses vi inte på två veckor till.. :/

Usch vad jag hatar falska människor föresten. Jag är bra på att se sånt men jag är dålig på att göra nåt åt det. Jag vill alltid se det bra i människor vilket kan göra att jag blir lite för snäll och står ut med mer än jag borde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0